YAB Datuk Seri Hj. Mohd Ali B. Mohd Rustam (kiri) bersama YM Mahaguru Dato' Haji Omardin B. Mauju di dalam Majlis Ramah Mesra Warga Silat Daerah Hulu Selangor.


Bukit Sentosa, Jumaat, 23 April 2010.

YAB Datuk Seri Hj. Mohd Ali B. Mohd Rustam, Ketua Menteri Melaka telah merasmikan UMNO Cawangan Telipot Azura 1A, Bukit Sentosa 3 jam 8.30 malam dan telah disambut oleh ahli-ahli Silat Lincah Caw. Telipot Azura.

Selepas itu dimajlis yang berlainan, ahli silat lincah Telipot Azura dan ahli silat lincah Prima Beruntung telah bersama-sama di dalam majlis ramah mesra warga silat daerah Hulu Selangor yang dianjurkan Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia (PSSCM) Cawangan Bukit Beruntung yang berpusat di Jalan Teluki, Bukit Sentosa. Majlis tersebut yang dirasmikan juga oleh YAB Datuk Seri Hj. Mohd Ali B. Mohd Rustam, selaku Ketua Menteri Melaka merangkap Presiden PESAKA dan majlis tersebut turut dimeriahkan dengan kehadiran YM Mahaguru Dato' Haji Omardin B. Mauju selaku Mahaguru dan Pengasas Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM) sempena Pilihanraya kecil 094 Parlimen Hulu Selangor.

0 comments:

Pages